מדיניות הוצאת גזם מועצתית הנחיות חדשות

בעל נכס או המחזיק בו לא יוציא פסולת גזם מחצרו לפינות הגזם
אלא בימים ובתנאים שהורה המפקח בהודעה
באתר היישוב, בלוחות המודעות ובמנשר הנשלח לכל תושב

גזם צמחי

  1. יבוצע לפחות פעם אחת בשבוע בפינוי מוסדר לפינות הגזם )בימים ה’ ו’ ושבת( או במהלך השבוע לפינות הגזם 7/24 המפוזרות בנקודות שונות בכפר והמגודרות בגדר ירוקה – ליד כל פינת גזם יש שילוט.
  2. כמות הגזם הצמחי לא תעלה על ארבע כפות לבית אב, במקרה של מעבר יש לחייב את התושב בעלות הפינוי הכוללת.
  3. במקרה של כריתת עצים, בדיוק כפי שאדם שעושה שיפוץ מביא מכולה לפינוי, כך הוא צריך להביא מכולה /משאית לפינוי ענפים/עצים/שיחים )אלא אם זה עד ארבע כפות(.
  4. במקרים מיוחדים יש לבצע תיאום עם הוועד המקומי, כולל אפשרות לשלם על פינוי מיוחד דרך הוועד, כאשר החיוב יעשה על פי תנאי המכרז של המועצה.
  5. אין להוביל או להוציא גזם באמצעות טרקטורים או שופלים לתוך היישוב.
  6. את העלים יש לאסוף בשקיות ולא להשאירם בתפזורת.

גרוטאות

  1. יבוצע פינוי מוסדר של הגרוטאות אחת לחודש, בכל יום א’ הראשון בחודש. את הגרוטאות יש להוציא במוצ”ש שלפני האיסוף ולהניח בסמוך לפינות הגזם או על המדרכה בחזית הבית.
  2. הפינוי יתבצע רק כאשר לא יהיה ס פק לפגיעה ברכוש פרטי ולכן יש למקם את הגרוטאות במרחק סביר מגדר הבית, לא מתחת לחוטי חשמל כדי לא להפריע לאיסוף. כמות הגרוטאות לא תעלה על ארבע כפות לבית אב. מעבר לכך יחויב התושב בעלות הפינוי הכוללת.
  3. במקרים מיוחדים יש לבצע תיאום עם הוועד המקומי, כולל אפשרות לשלם על פינוי מיוחד דרך הוועד, כאשר החיוב יעשה על פי תנאי המכרז של המועצה.
  4. אין להוביל או להוציא גרוטאות באמצעות טרקטורים או שופלים לתו היישוב.

עוד חדשות

חדשות ועידכונים

מסיבת פורים

תושבים יקרים, השנה, לאחר תקופת קורונה לא פשוטה שבמהלכה לא חגגנו פורים כהלכתו חיילים תושבי הכפר לקחו על עצמם לארגן את מסיבת פורים לכל התושבים

קרא עוד »
חדשות ועידכונים

מבצע איסוף תרופות

תושבים יקרים, מבצע איסוף התרופות ממשיך עד סוף החודש. נשמח להיענותכם. לחצו כאן להורדת הפלייר                    

קרא עוד »
חדשות ועידכונים

חיסונים נגד כלבת

במסגרת השירות לתושבי היישוב, השירותים הווטרינריים מתכננים לבצע חיסונים נגד כלבת לכלבים. החיסונים יתבצעו ביום ראשון 20/03/2022 בשעות הבוקר בבית העם כמו כן ניתן לחסן

קרא עוד »
חדשות ועידכונים

לקראת מרוץ רמות השבים ה-4

  לזכרו של סמ”ר נדב רוטנברג ז”ל אשר יתקיים ביום שישי 08.04.2022 בשעה 09:30 במגרש הכדורגל אנו זקוקים למתנדבים המוכנים לעזור בעמדות הרישום או בחסימות

קרא עוד »
חדשות ועידכונים

עגלת קפה ברמות השבים​

תושבים יקרים, לאחר הרצה של שבועיים, אנו שמחים לעדכן אתכם על פתיחת עגלת הקפה “רמותה” בחניית בית העם. במקום תמצאו כריכים טעימים, מאפים, פיצות איכותיות,

קרא עוד »